IKOULA's serviceniveau Outsourcing is een beroep, outsourcing is ons beroep

  • Technical Support in France

    Our technical teams are available 365 days a year

  • Quick response

    Guaranteed Response Time for technical questions of 30 minutes by telephone and 6 hours by e-mail

  • Toegewijde en beveiligde interfaces

    Klantinterfaces zijn speciaal en beveiligd om u te helpen eenvoudig uw facturen bij te houden, rapporten te maken ...

  • Gecertificeerde hardware en componenten

    Alle verkochte apparatuur en componenten zijn getest en goedgekeurd door onze experts.

  • Hardware garantie

    Uitrustingen worden gedurende de hele tijd gegarandeerd.

  • Proactieve interventie

    Onze technische teams grijpen in zodra er een probleem is vastgesteld, zelfs als u het niet hebt opgemerkt.

Onze waardenFranse webhoster, zorg voor de omgeving en ondersteuning van uw projecten
Nos valeurs
  • Franse webhoster

    De Franse pionier op het gebied van webhosting, wij pleiten voor een meer verantwoordelijke cloud. U weet waar uw gegevens zijn, we beloven dat er geen verrassing zal zijn.


  • Eco-vriendelijke

    We zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid met betrekking tot onze planeet. We werken er hard aan om onze ecologische voetafdruk zo veel mogelijk te beperken door groene energie te gebruiken.


  • Associatieve projectondersteuning

    Omdat het idee van Caring de eerste component van ons DNA is, is het erg belangrijk voor ons om projecten te markeren en te promoten die we leuk vinden. Daarom hebben we enkele jaren geleden een speciaal programma gecreëerd om dynamische, duurzame, innoverende of educatieve initiatieven te belonen.